تجهیز 20 کانون فرهنگی هنری در اردستان

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/اصفهان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: تعداد 20 کانون فرهنگی هنری شهرستان اردستان که امتیاز سال 98 آن ها به حدنصاب رسیده بود با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال تجهیز شدند.

تجهیز 20 کانون فرهنگی هنری در اردستان

فضل الله بصیرت، امروز (سه شنبه-16 دی) در حاشیه تجهیز کانون های فرهنگی هنری شهرستان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مهم ترین راهبردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی در جامعه است که به همین دلیل امروز تعداد 20 کانون فرهنگی هنری شهرستان اردستان تجهیز شد.

وی با بیان اینکه این تجهیزات با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال اهدا شد، اضافه نمود: مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار تجهیزات از طرف محل تملک فرمانداری شهرستان و مابقی آن از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأمین شده است.

به گزارش خبرنگاران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان با بیان اینکه در شهرستان تعداد 42 کانون فرهنگی هنری در مساجد فعالیت می نمایند و برنامه های آن ها در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، نقش مهمی دارد، گفت: این تعداد کانون با توجه به فعالیتی که دارند بیش از 4 هزار نفر عضو دارند.

بصیرت در ادامه از راه اندازی نخستین سینمای سیار در شهرستان اردستان اطلاع داد و گفت: نخستین سینمای سیار شهرستان امروز راه اندازی می گردد تا در شهرها و روستاهایی که فاقد سینما هستند مخصوصاً شهرهای زواره و مهاباد فیلم های روز سینمای ایران به نمایش گذاشته گردد.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات فرهنگی و هنری و توسعه صندلی سینما، غنی سازی اوقات فراغت مردم، افزایش فرهنگ تماشای فیلم در مناطق روستایی و بین اقشار محروم از اهداف تأسیس سینما سیار در اردستان است، اضافه نمود: برای راه اندازی سینما سیار اردستان مبلغ 5 میلیارد ریال هزینه شده که با پیگیری های نماینده مردم اردستان در مجلس تأمین شده است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2242

به "تجهیز 20 کانون فرهنگی هنری در اردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز 20 کانون فرهنگی هنری در اردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید