تأکید عربستان بر پایبندی کامل به توافق اوپک پلاس

به گزارش هدا بلاگ، وزیر انرژی عربستان گفت: امیدوارم بتوانیم با پایبندی کامل به توافق اوپک پلاس، بازار نفت را از شوک های واردشده در سال گذشته میلادی خارج کنیم.

تأکید عربستان بر پایبندی کامل به توافق اوپک پلاس

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار شانا، شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان امروز (دوشنبه، 15 دی ماه) در افتتاحیه سیزدهمین نشست وزارتی اوپک پلاس، با اشاره به اینکه سال 2020 برای همه سالی پرچالش بود و امیدواریم امسال برای رفع این چالش ها گام برداشته شود، اظهار کرد: در سال 2020 توافق تاریخی کاهش تولید اوپک شکل گرفت که ستودنی است و بیشترین مقدار پایبندی را هم در اوپک پلاس ثبت کردیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم پایبندی کامل را ادامه دهیم و بازار نفت را از شوک های واردشده در سال گذشته میلادی خارج کنیم.

وزیر انرژی عربستان با بیان اینکه خبر کشف واکسن کرونا بسیار خوشایند و اتفاق بسیار خوبی در جهان است که سبب امیدواری در بازار نفت شد، ادامه داد: اگر بد عمل کنیم ممکن است نتیجه عکس دریافت کنیم. تردید هنوز در بازار نفت بالاست و باید برای پایبندی کامل تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید مغرور شویم، گفت: اکنون زمان استراحت نیست و نقش ما در مسیری که در آن گام گذاشته ایم بسیار تعیین کننده است.

سیزدهمین نشست وزارتی کشورهای عضو و غیرعضو اوپک موسوم به اوپک پلاس ساعتی پیش از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد. 23 کشور عضو ائتلاف اوپک پلاس امروز و در نخستین نشست سال 2021 با توجه به رویدادهای اخیر در بازار نفت تازه ترین تحولات را بررسی می کنند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2236

به "تأکید عربستان بر پایبندی کامل به توافق اوپک پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید عربستان بر پایبندی کامل به توافق اوپک پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید