بیش از 650 کتابفروشی به تابستانه کتاب پیوست

به گزارش هدا بلاگ، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اظهار داشت با توجه به آنکه مهلت ثبت نام در طرح تابستانه کتاب 99 تنها تا سرانجام امروز (پنجشنبه 16 مردادماه) برقرار است، تا کنون بیش از 650 کتابفروشی به این طرح پیوست.

بیش از 650 کتابفروشی به تابستانه کتاب پیوست

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، با توجه به آنکه مهلت ثبت نام در طرح تابستانه کتاب 99 تنها تا سرانجام امروز (پنجشنبه 16 مردادماه) برقرار است، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران گفت تا روز گذشته (چهارشنبه 15 مردادماه) 654کتابفروشی برای فروش کتاب با یارانه20درصدی اعلام آمادگی نموده اند که در مقایسه با طرح بهارانه کتاب 99 افزایش 23درصدی را نشان می دهد.

چهاردهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب به وسیله کتابفروشی ها با عنوان تابستانه کتاب99 از 18 مرداد همزمان با عید غدیرخم کار خود را شروع می نماید. در این طرح، تهران با 91کتابفروشی، اصفهان با 72کتابفروشی، خراسان رضوی با 69کتابفروشی، قم با 57کتابفروشی پیشتاز سایر استان ها در میزان مشارکت کتابفروشی ها هستند.

بین استان های شرکت نماینده در این طرح، تا به امروز استان قزوین با افزایش صد درصدی حضور کتابفروشی ها در مقایسه با طرح بهارانه کتاب در صدر قرار گرفته است و استان های یزد با 58 و کرمانشاه با افزایش 57درصدی حضور کتابفروشی ها در صندلی بعدی قرار گرفته اند. همچنین میزان مشارکت کتابفروشی های آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد در طرح تابستانه کتاب نسبت به بهارانه کتاب، افزایش 50درصدی را نشان می دهد. کتابفروشی های خراسان شمالی نیز در این مقایسه 40درصد افزایش داشته اند.

کتابفروشی های سراسر کشور تا فردا پنجشنبه 16مرداد فرصت دارند در طرح تابستانه کتاب99 ثبت نام نمایند. اسامی و مشخصات کتابفروشی های عضو طرح تابستانه کتاب 99 به تفکیک هر استان بر روی پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. در این طرح که با شعار کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم تا 30مرداد ادامه خواهد داشت، سقف مجاز خرید برای هر خریدار 150 هزار تومان است.

در تابستانه کتاب99 برای رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب فروشی ها فراهم شده است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1283

به "بیش از 650 کتابفروشی به تابستانه کتاب پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 650 کتابفروشی به تابستانه کتاب پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید