بهترین منابع IELTS کدامند؟

به گزارش هدا بلاگ، هر متقاضی آیلتس، چه کلاس بگیرد و چه بخواهد خودخوان برای آیلتس آماده گردد، احتیاج به منابعی برای آمادگی آیلتس دارد تا بتواند دانش و مهارت های ارتباطی خود را تقویت نموده و برای شرکت در آزمون IELTS آماده باشد.

بهترین منابع IELTS کدامند؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آموزشگاه اکسیر، منابع لازم برای آموزش آیلتس و یا منابع آزمون (تست های استاندارد برای ارزیابی به صورت شبیه سازی (IELTS Mock)) هر دو دسته برای اینکه خودمان را برای IELTS آماده کنیم لازم هستند و بسیار متنوع اند؛ در نتیجه، در این متن که به قلم کارشناسان آموزشگاه اکسیر تهیه شده است سعی شده بهترین منابع IELTS به شما معرفی گردد. با اکسیر همراه باشید.

منابع آموزشی آیلتس

یک متقاضی IELTS که می خواهد برای آزمون آیلتس آماده گردد سه راه دارد: شرکت در دوره های آمادگی آیلتس، آمادگی خودخوان سلف استادی آیلتس، آمادگی ایلتس با پکیج خودخوان آیلتس.

با شرکت در کلاس های آیلتس، موسسات آیلتس سیستم های آموزشی خودشان را داشته و برخی از همین کتب و منابعی که در همین متن آمده اند استفاده می نمایند.

پکیج های آموزشی آیلتس (پکیج ویدیویی آیلتس + مقالات آیلتس + محتوا)

اساتید نامدار بسیاری در سراسر جهان (ایران، دبی، انگلستان، کانادا، آمریکا، استرالیا، ایرلند، ...) وبسایت ها و مجموعه های ویدیویی تهیه نموده اند که بسیار جذاب و کاربردی است. شاید خواندن کتاب سخت باشد و متقاضی باید بسیار متعهد باشد تا بتواند با استفاده از کتب خودش را آماده کند. قطعا یک مجموعه ویدیویی هم جذاب تر است هم راحت تر.

در ایران، می توان به سجاد حسینی و محمود مهرعلیان به عنوان دو تن از بهترین اساتید آیلتس کشور اشاره نمود که ثمره سال ها فعالیت خود را در سیستم آموزشی اکسیر آیلتس به صورت بین المللی اجرا می نمایند. در ادامه، علاوه بر این مجموعه ایرانی، به منابع خارجی نیز می پردازیم.

رتبه اول بهترین سیستم های آموزشی آیلتس: مجموعه IELTS Elixir

اکسیر آیلتس یکی از جامع ترین سیستم های آموزشی آیلتس است چرا که عناصر مختلفی را کنار یکدیگر آورده است. آموزش های ویدیویی آیلتس اکسیر از روی اسلایدهای جذاب، رنگی، گرافیکی و دارای انیمیشن است و مباحث به تفصیل شرح داده شده و در انتهای هر درس تمرین های بسیاری برای فعالی سازی آموخته ها داده شده است. از همه مهم تر و ویژگی ای که باعث می گردد این مجموعه یکی از بهترین ها در جهان باشد، پشتیبان آن بوده و از آن ویژه تر، این است که این پشتیبانی دائم العمر است. قطعا آمادگی آیلتس بدون پشتیبانی و حمایت IELTS Mentor امکان پذیر نیست. این اتفاقی است که در اکسیر آیلتس می افتد. می توانید اطلاعات بیشتری راجع به دوره های آنلاین اکسیر آیلتس در دوره آنلاینIELTS آموزشگاه اکسیر کسب کنید.

رتبه دوم: مجموعه IELTS Ryan

آقای رایان هیگینز چندین سال پیش آغاز به فراوری تعداد زیادی ویدیوی آموزشی آیلتس کرد و با انتشار آن ها روی YouTube شهرت یافت. ویدیوهای آن، شرحاتی است که روی فایل Microsoft Word می دهد. بعد از چند سال، دو کتاب برای رایتینگ تسک یک و تسک دو نوشت و آن ها را برای فروش ارائه کرد. ایشان دوره های آمادگی خود را به صورت آنلاین ارایه می نمایند. رایان هم اکنون ساکن قطر است.

رتبه سوم: مجموعه IELTS Liz

خانم لیز یک مجموعه کامل از آمادگی آیلتس دارد. ویدیوهای ایشان تصویری و به صورت سنتی استاد با وایت برد است. خانم لیز برای هر چهار مهارت آزمون آیلتس ویدیوهای آموزشی دارد و درس هایی نیز برای لغات آیلتس و گرامر آیلتس تهیه نموده است. البته آموزش های ویدیویی ایشان فقط برای رایتینگ آیلتس بوده و برای بخش های دیگر آزمون، ویدیوهایی رایگان یا محتوای غیرویدیویی دارد.

رتبه چهارم: مجموعه IELTS Simon

آقای سایمِن که خود را ممتحن قبلی آزمون آیلتس IELTS ex-examiner معرفی می نماید، وبسایت جامعی دارد که در آن محتوای بسیاری از بخش های مختلف آیلتس گذاشته شده و آموزش داده شده است. ایشان همچنین ویدیوهایی برای فروش تهیه نموده اند که برخی مهارت ها مخصوصا رایتینگ آیلتس را آموزش می دهد.

کتب آموزشی آیلتس

کتاب های زیادی از دیرباز تا به امروز برای آموزش آیلتس نوشته شده اند که در زیر به بهترین کتب آیلتس اشاره می کنیم:

رتبه اول: کتب IELTS Elixir

شکی نیست که مجموعه کتب آموزشی اکسیر آیلتس به ساده ترین شکل و با جریانی روان و زیبا، آیلتس را آموزش می دهند. اکسیر، چکیده تمام آن چیزی است که یک متقاضی آیلتس نیاز دارد. این مجموعه می تواند شما را به نمره 8 آیلتس برساند. اکسیر آیلتس می تواند برای سلف استادی آیلتس یا کلاس آیلتس مناسب باشد.

رتبه دوم: کتب Mindset for IELTS

این مجموعه 4 جلدی جدیدا چاپ شده و برای آمادگی آیلتس تمام کلیشه آموزی ها و اشتباهات متداول را عنوان نموده و به انواع سوالات هر بخش و نکات ریزش می پردازد. کتب مایندستِ آیلتس برای فضای کلاس آیلتس مناسب تر بوده و برای سلف استادی یا خودخوان نشدنی نیست ولی سخت است. Mindset می گویند که کتاب آخرش برای اخد نمره 7.5 کافی است. مشکل عمده این مجموعه جسته گریخته بودن آن است و قوت آن پیشروی موضوعی ست.

رتبه سوم: کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

قطعا راهنمای رسمی خودِ کمبریج برای آمادگی آزمون آیلتس منبعی معتبر است و دارای نکات خیلی خوبی می باشد. اگرچه که این کتاب برای استفاده خودخوان نگارش شده است، برای استفاده کلاسی نیز فوق العاده است. علاوه بر آموزش ها، این کتاب داری 8 تست کامل آیلتس است که این کتاب را دو منظوره می نماید: هم آموزشی هم تمرینی.

انتهای رپرتاژ آگهی

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 543

به "بهترین منابع IELTS کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین منابع IELTS کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید