برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کاراته با حضور علی نژاد

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مجمع سالیانه فدراسیون کاراته امروز چهارشنبه با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و اعضای مجمع در استان تهران در سالن استاد قاسم فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کاراته با حضور علی نژاد

در این مجمع که بسیاری از اعضا به صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت داشتند، در ابتدا کلیپی از فعالیت های سال 99 فدراسیون پخش شد.

در ادامه سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در تشریح فعالیت های سال 99 گفت: در سال 99 به واسطه شیوع ویروس کرونا خیلی از فعالیت ها به سمت فضای مجازی کشیده شد. ما با استفاده از زیر ساختهای تهیه شده توانستیم در بخش های مختلف از جمله آموزش، استعدادیابی، مربیان، داوران و …فعالیت های خود را دنبال کنیم.

وی اضافه نمود: از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را بردیم و بدهی های گذشته فدراسیون را تسویه کردیم. خوشحالیم که به اطلاع خانواده کاراته برسانیم که فدراسیون امروز بدهی ندارد.

طباطبایی اعلام کرد: در بخش فنی، تمام کمیته ها نسبت به سالهای قبل فعال تر شده اند. برای تمامی تصمیماتی که گرفته شده در کمیته های مربوطه ابتدا بحث های کارشناسی انجام شده و سپس با خرد جمعی تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه به پیروزیت های فدراسیون در بخش بانوان اشاره نمود و یادآور شد: در بخش بانوان ظرفیت های بالایی داشته ایم و خروجی کار ما سهمیه های کسب شده در بخش بانوان برای المپیک است. سهمیه سوم هم حق رزیتا علیپور است و امیدواریم با پیگیری های لازم به وسیله کمیته ملی المپیک و IOC، ایران بتواند در المپیک صاحب سهمیه دیگری گردد.

طباطبایی ادامه داد: در بخش کاتا هم اقدامات خوبی انجام شده است و نمایندگان کاتای کشورمان در مسابقات پاریس پیشرفت خود را نشان دادند. ان شاءالله با ادامه این فرایند شاهد پیروزیت های کاتا در سال های آینده خواهیم بود.

در ادامه مجمع، گزارش اقتصادی از سوی حسابرس مستقل و خزانه دار ارائه شد و به تصویب اعضا رسید.

سعیدی: نظم اقتصادی در فدراسیون کاراته حاکم است

کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک در این مجمع گفت: گزارشهای اقتصادی حکایت از نظم و انضباط فدراسیون در این حوزه بود که جای تقدیر و تشکر دارد. درباره حضور کاراته در المپیک هم باید بگویم بعد از انقلاب فرایند رو به رشد کاراته شروع شد. حضور در کاراته یک فرصت استثنایی است، پیروزیت این رشته در المپیک متعلق به همه اعضای این خانواده است. همه باید یکدل شویم تا کاراته برترین عملکرد را در توکیو داشته باشد.

وی اضافه نمود: نباید اجازه داد کاراته از جهت پیروز خود خارج گردد. حضور در بیش از 20 رویداد بین المللی کار بسیار سختی است که کاراته در دو سال گذشته انجام داد.

دبیر کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از صحبت هایش به نبود ثبات مدیریت در تاریخ این رشته ورزشی اشاره نمود و گفت: یکی از آفت های کاراته نبود ثبات مدیریت است. بعضی اوقات عمر مدیریت در این رشته ورزشی زیر یک سال است. همین تغییرات موجب شده کاراته علی رغم قدرتش نتواند صاحب کرسی های بین المللی مناسب گردد. مجمع و جامعه کاراته باید به این موضوع فکر کند

پورشیب: آرامش بر کاراته حاکم است

ذبیح الله پورشیب هم به اسم نماینده ورزشکاران در این مجمع گفت: حدود یک ماه است که حتی تلفنی هم با آقای طباطبایی صحبت ننموده ام ولی باید بگویم ایشان آرامش خاصی را در کاراته حکمفرما نموده است. امیدوارم حمایتهای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ادامه داشته باشد. خواهشم از اعضای خانواده کاراته این است که به حاشیه هایی که هر از چندگاهی به وجود می آید، توجه نکنید زیرا کسانی این حواشی را به وجود می آورند که امتحانشان را در کاراته پس داده اند.

وی اضافه نمود: با احترام به نسل های گذشته عرض می کنم یکی از برترین و نجیب ترین تیم های ملی کاراته در تمام دوران همین تیم ملی حال حاضر است. قاطعانه می گویم نمایندگان کاراته در المپیک روی سکو می فرایند چون 6 سال پیاپی در مسابقات آسیایی و دنیای روی سکو هستیم و تمام کاراته دنیا به ایران احترام می گذارد.

علی نژاد: فرایند خوبی بر فدراسیون حاکم است

در بخش پایانی مجمع هم مهدی علی نژاد رئیس مجمع فدراسیون کاراته گفت: کاراته ایران ریشه دار است، در بازی های آسیایی همواره با کسب مدال یکی از مزیت های کاروان ورزش ایران بوده و ان شاءالله در المپیک هم از امیدهای ورزش برای کسب مدال است.

وی اضافه نمود: جامعه ورزش به پیروزیت های کاراته عادت نموده است. امروز هم مدیریت، کادر فنی و ورزشکاران اعتقاد دارند این تیم از برترین تیم های دنیا است.

علی نژاد ادامه داد: حمایت صد درصدی خود را از مدیریت و بخش فنی کاراته اعلام می کنیم. آنچه که از کاراته می بینیم انسجام و همدلی است، البته حادثه ای که برای بهمن (عسگری) رخ داد (مثبت شدن تست دوپینگ این کاراته کا) تلخ و ناخوشایند بود ولی امیدواریم شرایط به گونه ای گردد که او هم در المپیک حضور داشته باشد.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش یادآور شد: بی ثباتی مدیریت آفت کاراته در سالیان اخیر بوده، صرف نظر از هر نتیجه ای که در المپیک رقم بخورد، قطعاً وزارت ورزش پشتیبان فدراسیون کاراته است. چون اعتقاد داریم فرایند، فرایند درستی است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2993

به "برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کاراته با حضور علی نژاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کاراته با حضور علی نژاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید