اگر با زنگ موبایل بیدار می شوید، بخوانید

به گزارش هدا بلاگ، با ورود موبایل به زندگی هرکدام از ما، این دستگاه عجیب جای بسیاری از لوازم سنتی را در خانه هایمان گرفته است.یکی از لوازمی که نقش آن در خانه کمرنگ شده ساعت است. استفاده از زنگ موبایل به جای زنگ ساعت در خانه ها باب شده است. اما ضروری است بدانید که پزشکان توصیه می نمایند که با زنگ موبایل بیدار نشوید!

اگر با زنگ موبایل بیدار می شوید، بخوانید

هر چه مدت زمان صحبت کردن با موبایل بیشتر باشد عوارض بیشتری برای مغز و بدن ایجاد می نماید و باعث کاهش میزان حافظه و فراموشی شما می گردد.

آنالیز ها نشان می دهند زمانی که از موبایل استفاده نمی کنید آن را در جیب خود قرار ندهید و به دور گردنتان نیندازید.

لازم به ذکر است عوارض موبایل در حالت خاموش کمتر است اما اگر باتری آن در آورده گردد تقریبا بی عارضه می گردد پزشکان توصیه می نمایند بهتر است برای بیدار شدن از زنگ موبایل استفاده نکنید و آن را از خود دور نگه دارید.

بیدار شدن با موبایل باعث افزایش نبض و ضربان قلبی می گردد و باعث می گردد تا کارایی لازم را در طول روز نداشته باشید.

نتایج مطالعات همچنین نشان می دهند افرادی که بازنگ موبایل از خواب بیدار می شوند در طول روز احساس کسالت و خستگی بیشتری دارند و دچار سردرد و گاهی میگرن های عصبی خواهند شد.

پزشکان به افرادی که صبح ها سخت از خواب بیدار می شوند توصیه می نمایند حتما از ساعت برای تنظیم ساعت خواب خود استفاده نمایند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2681

به "اگر با زنگ موبایل بیدار می شوید، بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر با زنگ موبایل بیدار می شوید، بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید