اکران فیلم ابرقهرمانی موربیوس باز هم به تأخیر افتاد

به گزارش هدا بلاگ، سونی اکران فیلم ابرقهرمانی موربیوس (Morbius) با بازی جرد لتو در نقش خون آشام را هفت ماه و تا تاریخ اکتبر 2021 به تأخیر انداخت.

اکران فیلم ابرقهرمانی موربیوس باز هم به تأخیر افتاد

پس از ریبوت موفقیت آمیز مرد عنکبوتی به عنوان بخشی از دنیای سینمایی مارول، سونی هم برنامه های خود را برای ایجاد یک دنیا سینمایی از سر گرفت.

موفقیت ونوم در گیشه در سال 2018 این برنامه ها را تقویت کرد. یکی از چندین پروژه ای که سونی بر روی آن کار می نماید موربیوس نام دارد که جرد لتو در آن نقش خون آشام را بازی می نماید. فراوری این فیلم در سال 2019 آغاز و برای اکران در تابستان 2020 برنامه ریزی شده بود.

  • از موربیوس، فیلم جدید دنیا مارول چه می دانیم؟
  • نام دنباله فیلم ونوم تعیین شد؛ بگذارید کارنیج بیاید

تنها چند ماه پس از انتشار اولین تریلر موربیوس، سونی مجبور شد برنامه های خود را دوباره تنظیم کند. ویروس کرونا باعث تعطیلی سالن های نمایش شده و سونی مجبور شد اکران موربیوس را تا سال 2021 به تأخیر بیندازد. سونی این فیلم و قسمت دوم ونوم (Venom: Let There Be Carnage) را به نیمه اول سال 2021 موکول کرد، زیرا تصور می کرد بحران کرونا تا آن موقع کاملا تحت کنترل درخواهد آمد. اما متأسفانه، این اتفاق نیافتاد و تعداد بیماران در سراسر دنیا افزایش یافت و سالن های سینما هنوز به طور عمده باز نشده اند. در نهایت تنها دو ماه مانده به اکران، تاریخ آن دوباره به تعویق افتاد.

سونی امروز اعلام نمود که موربیوس دیگر در تاریخ 19 مارس 2021 اکران نخواهد شد. این استودیو تصمیم گرفت تا قسمت بعدی سری فیلم های ابرقهرمانی خود را هفت ماه به تأخیر بیندازد. تاریخ جدید اکران موربیوس 8 اکتبر 2021 خواهد بود. اگر این تاریخ جدید تغییر نکند، موربیوس با تأخیر 15 ماهه راهی سالن های سینما خواهد شد.

این تأخیر برای هوادارانی که منتظر تماشای این فیلم هستند ناامیدکننده است. از روزی که اولین تریلر موربیوس منتشر شد تقریبا یک سال می گذرد و حالا ممکن است مدتی طول بکشد تا تریلرهای بعدی منتشر گردد. اما این اتفاق می تواند با توجه به شرایط فعلی دنیای سرگرمی مفید باشد. فیلم هایی که هم اکنون در سینماها اکران شده اند شرایط چندان مناسبی نداشته و در تلاشند تا هزینه های فراوری خود را به دست آورند.

همچنین این احتمال وجود دارد که اگر موربیوس در زمان بهتری اکران گردد، توجه هواداران مارول را هم جلب کند. قبل از این تأخیر، برنامه ریزی شده بود تا موربیوس در همان روزی که اولین قسمت سریال فالکون و سرباز زمستان (The Falcon and The Winter Soldier) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد، در سینماها پخش گردد. موربیوس به جای این که خود را با یکی از محصولات بسیار مورد انتظار مارول سرشاخ کند، موقعیت بهتری را برای موفقیت در نظر گرفت. این فیلم تنها فیلم ابرقهرمانی است که در ماه اکتبر و فقط چند هفته قبل از هالووین اکران می گردد.

منبع: Screenrant

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2267

به "اکران فیلم ابرقهرمانی موربیوس باز هم به تأخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم ابرقهرمانی موربیوس باز هم به تأخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید