اوپو دو روز دیگر از فناوری شارژ سریع 125 وات رونمایی می کند

به گزارش هدا بلاگ، اوپو از جمله شرکت هایی است که طی چند سال گذشته توجه ویژه ای به فناوری شارژ سریع نشان داده و از لحاظ سرعت شارژ تا حد زیادی پیروز شده به رکوردشکنی خود ادامه دهد. بر اساس اعلام این شرکت، دو روز دیگر در تاریخ 15 ژوئیه (25 تیر) شاهد معرفی فناوری شارژ سریع 125 وات خواهیم بود.

اوپو دو روز دیگر از فناوری شارژ سریع 125 وات رونمایی می کند

در حال حاضر 5 پرچم دار اوپو و یک پرچم دار ریلمی که برند زیر مجموعه اوپو محسوب می شود، قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات هستند که بیشترین سرعت به حساب می آید. باید ببینیم اوپو برای این شارژ سریع 125 وات چه رویکردی اتخاذ کرده و امیدواریم توضیحاتی در مورد جزییات، نحوه خنک کردن و البته زمان عرضه گوشی های مبتنی بر این تکنولوژی هم مطرح شود.

باید خاطرنشان کنیم اوپو یکی از اولین شرکت هایی بود که گوشی دارای قابلیت شارژ 30 وات را روانه بازار کرد که در حال حاضر حتی گوشی های میان رده ریلمی هم از این فناوری بهره می برند. سپس در ژوئن 2018 پیروز به عرضه اولین گوشی دارای قابلیت شارژ 50 وات شد. در نهایت همانطور که گفتیم 5 پرچم دار فعلی اوپو هم از سرعت شارژ 65 وات بهره می برند.

گفته می شود چند شرکت برتر چینی مشغول آزمایش شارژ 120 وات هستند ولی اوپو ظاهرا با ارائه شارژ سریع 125 وات می خواهد رکورد آن ها را بشکند و همچنان پیشتاز باقی بماند.

منبع: GSM Arena

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1142

به "اوپو دو روز دیگر از فناوری شارژ سریع 125 وات رونمایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو دو روز دیگر از فناوری شارژ سریع 125 وات رونمایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید