الحشد الشعبی یک شبکه تونل های داعش را در شمال عراق منهدم کرد

به گزارش هدا بلاگ، سازمان الحشد الشعبی از شناسایی و انهدام یک شبکه از تونل های عظیم داعش در استان نینوی اطلاع داد که از آن برای جابه جایی عناصر این گروهک تروریستی استفاده می شد.

الحشد الشعبی یک شبکه تونل های داعش را در شمال عراق منهدم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان الحشد الشعبی عراق اظهار داشت که یک شبکه از تونل های عظیمی را که داعش از آن برای جابه جایی بین مناطق استان نینوی استفاده می کرد شناسایی و منهدم نموده است.

این سازمان در بیانیه ای اظهار داشت: واحدهای تیپ 133 فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در استان نینوی طی یک عملیات امنیتی برای پاکسازی مناطق جنوب غرب موصل یک شبکه از تونل های عظیم بقایای داعش را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، این بیانیه اضافه نمود: یگان مهندسی تیپ الحشد الشعبی به شکلی ایمن این تونل ها را منفجر کرد و از این طریق روستاهای تل الرمان، وادی الدیر، رجم الحدید و الکوار پاکسازی شدند.

یک مقام امنیتی در استان دیالی هم روز شنبه اظهار داشت که طی یک عملیات نظامی گسترده ارتش عراق برای پیگرد بقایای داعش در هشت روستا در جنوب بعقوبه دو مخفیگاه تروریست های داعش شناسایی و منهدم شد.

طی یک ماه گذشته بعضی از مناطق استان های صلاح الدین و کرکوک (مرکز) و الانبار و نینوی (شمال و غرب عراق) شاهد ازسرگیری فعالیت های عناصر باقی مانده داعش و درگیری آن ها با نیروهای عراقی بود امری که منجر به انجام چند عملیات پاکسازی مناطق آلوده به باقی مانده های داعش شد و آخرین آن، پاکسازی شش روستا در غرب موصل (مرکز استان نینوی) بود.

منابع خبری بامداد شنبه از شهادت چهار نفر از اعضای سازمان الحشدالشعبی عراق در حمله گروه تروریستی داعش به استان دیالی عراق خبر داده اند.

.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 664

به "الحشد الشعبی یک شبکه تونل های داعش را در شمال عراق منهدم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحشد الشعبی یک شبکه تونل های داعش را در شمال عراق منهدم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید