افزایش شهر های برگزاری آزمون وکالت ، شروع توزیع کارت از فردا خبرنگاران

به گزارش هدا بلاگ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از افزایش تعداد شهر های محل برگزاری آزمون وکالت از 31 به 84 شهر اطلاع داد و گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان این آزمون نیز از فردا، 17 فروردین ماه توزیع می گردد.

افزایش شهر های برگزاری آزمون وکالت ، شروع توزیع کارت از فردا خبرنگاران

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 در صبح روز آدینه 20 فروردین سال 1400 برگزار می گردد. تعداد شهر های برگزاری این آزمون از 31 به 84 شهر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون وکالت از فردا 17 فروردین بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید به حوزه های برطرف نقص مراجعه نمایند. نماینده این سازمان در روز پنجشنبه 19 فروردین ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا ساعت 12 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 18 در باجه برطرف نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش از افزایش فاصله جایگاه داوطلبان آزمون فوق اطلاع داد و گفت: بر اساس دستورالعمل بهداشتی فاصله اجتماعی هر داوطلب در آزمون کارآموزی وکالت به یک و نیم متر افزایش یافته است.

زرین آمیزی اضافه نمود: همه متقاضیان این آزمون ضروری است از فردا سه شنبه 17 فروردین 1400 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل نماینده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

وی گفت: براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های معین شده صرفاً در شهر های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به کرونا برگزار خواهد شد.

گفتنی است، فرآیند برگزاری آزمون فوق از ساعت 8 صبح شروع می گردد؛ لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن در های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2683

به "افزایش شهر های برگزاری آزمون وکالت ، شروع توزیع کارت از فردا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شهر های برگزاری آزمون وکالت ، شروع توزیع کارت از فردا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید