افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی نیروی دریایی ارتش در چابهار

به گزارش هدا بلاگ، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بزرگترین بیمارستان 64 تخت تخصصی خاتم الانبیاء نیروی دریایی ارتش در چابهار در امسال افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی نیروی دریایی ارتش در چابهار

به گزارش خبرنگاران، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش (نداجا) در جریان بازدید از قسمت های مختلف منطقه سوم نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک، ضمن بازدید از فرایند پیشرفت بیمارستان تخصصی خاتم الانبیاء نداجا، گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و به حول و قوه الهی، افتتاح و بهره برداری بیمارستان 64 تخت خاتم الانبیا نیروی دریایی ارتش که به عنوان بزرگترین بیمارستان در سطح شهرستان های کنارک و چابهار است، در امسال افتتاح و به بهربرداری خواهد رسید.

وی توضیح داد: این بیمارستان بزرگترین بیمارستان نیروهای مسلح در سطح شهرستان های کنارک و چابهار است که شامل، دستگاه های سی تی اسکن، رادیولوژی، اکسیژن درمانی، اتاق های هایپر بار (HBO) تراپی و همچنین دارای بخش های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، اورژانس، سونوگرافی، بینایی سنجی،ICU و ccu است.

این مرکز درمانی با 90 درصد پیشرفت و با 64 تخت و زیربنای 11 هزار مترمربع در 2 طبقه و یک ساختمان آموزشی در حال احداث می باشد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 497

به "افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی نیروی دریایی ارتش در چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی نیروی دریایی ارتش در چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید