اشتباهی که به بسته شدن قرارداد غیرقانونی منتهی شد، سازمان لیگ فوتبال مقصر است؟

به گزارش هدا بلاگ، ماجرا بعد از بسته شدن قرارداد مونا حمودی با تیم فوتبال بانوان وچان کردستان آغاز شد که واکنش مسئولان باشگاه شهرداری بم را به دنبال داشت.

اشتباهی که به بسته شدن قرارداد غیرقانونی منتهی شد، سازمان لیگ فوتبال مقصر است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ماجرا بعد از بسته شدن قرارداد حمودی با وچان کردستان آغاز شد که واکنش مسئولان باشگاه شهرداری بم را به دنبال داشت و گفتند: این قرارداد غیر قانونی است.

شرمینه رحمتی، مدیر تیم فوتبال بانوان وچان کردستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران مسئله را اینگونه مطرح کرد که حمودی طبق نظر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بازیکن آزاد بوده و ما با استعلامی که از سازمان لیگ گرفته ایم با وی قرارداد بسته ایم. وی در ادامه از پیگیری وکیل پرونده حمودی خبر داد.

در ادامه زنگی نژاد وکیل مونا حمودی در پاسخ به خبرنگاران گفت: از طرف شهرداری بم مشکل خاصی نیست، سوءتفاهم هایی است که امیدوارم طی یکی دو روز آینده حل شود. این تیم قبلا با این بازیکن قرارداد داشته و در حال حاضر قراردادی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد حمودی با وچان کردستان مشکل قانونی ندارد و می تواند در این تیم بازی کند؟ گفت: مسئله ای ندارد و در دو روز آینده نهایی می شود.

درعین حال مونا حمودی هیچ تیمی را مقصر نمی داند و با انداختن توپ به زمین سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دلیل این اتفاق را یک اشتباه از سوی سازمان لیگ می داند و می گوید: نه تیم شهرداری بم مقصر است و نه وچان کردستان. از سازمان لیگ به من اعلام کردند که بازیکن آزاد هستی و به همین دلیل با تیم وچان کردستان مذاکره کرده و قرارداد بستم اما بعد از آن فهمیدم یک سال دیگر قرارداد دارم به هر حال انشاء اله مشکل حل شده است. من با خانم جعفری سرمربی تیم شهرداری بم صحبت کرده و تا دو روز آینده مشکل حل می شود و رضایت نامه می دهند.

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم که بعد از رفتن زهرا قنبری با قرارداد بستن شاگرد دیگرش با وچان کردستان روبرو شده است به خبرنگار ورزشی خبرنگاران توضیح داد که مونا حمودی تا یک سال آینده با تیم شهرداری بم قرارداد دارد. پس قراردادی که با وچان کردستان بسته فسخ می شود و ماندن در کردستان را منوط به دریافت رضایت نامه از شهرداری بم دانست.

وی ادامه داد: آنها با استعلامی که از سازمان لیگ فوتبال گرفته بودند فکر می کردند حمودی سال 1396 با تیم ما قرارداد سه ساله بسته و امسال تمام شده است درحالیکه ما سال 1397 قرارداد سه ساله بستیم به این معنی که تا سال 1400 با ما قرارداد دارد و حالا که متوجه اشتباه شان شدند برای رفتن به تیم وچان کردستان باید برای او رضایت نامه بگیرند که از دست من خارج است و باشگاه باید رضایت نامه بدهد.

جعفری همچنین درباره بوجود آمدن چالش احتمالی تیم شهرداری بم پس از پیوستن زهرا قنبری به وچان کردستان و احتمال رفتن حمودی گفت: شهرداری بم تیم بزرگی است و بازیکنان خوب و بزرگی دارد و بالاخره شرایط برای پیشرفت و قهرمانی هفت ساله تیم فراهم شده است با این حال تمام تلاش مان را می کنیم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. امسال هم درنظر داریم چند بازیکن جوان را به ترکیب تیم اضافه کنیم و تیم را از این بازیکنان جوان بسازیم ممکن است یکی دو سال با مشکل روبرو شویم، اما بعد از یکی دو سال این تیم همان قهرمان سابق خواهد شد.

در انتها لازم است به این نکته اشاره کنیم، ماجرای پیوستن و قرارداد بستن مهره و بازیکنان خوب در برخی تیم های خاص موضوع جدیدی نیست، اما احترام به قانون و عدول نکردن از قوانینی که تعیین شده بسیار مهم است که در موضوع قرارداد مونا حمودی، موضوع اشتباه سازمان لیگ فوتبال مطرح شد لذا برای اطلاعات بیشتر با گلاره ناظمی مسئول کمیته مسابقات بانوان تماس گرفتیم که متاسفانه پاسخگو نبود. در این شرایط باید منتظر تصمیم تیم فوتبال شهرداری بم باشیم که آیا به رفتن بازیکن خود رضایت می دهد تا در لیگ برتر سال 1399 دو بازیکنش مقابل تیم خودشان قرار گیرند یا ترجیح می دهد این بازیکن را حفظ کند؟

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1542

به "اشتباهی که به بسته شدن قرارداد غیرقانونی منتهی شد، سازمان لیگ فوتبال مقصر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهی که به بسته شدن قرارداد غیرقانونی منتهی شد، سازمان لیگ فوتبال مقصر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید