از 10 خردادماه همه کارکنان باید در محیط کار خود حضور داشته باشند

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: تا به امروز فعالیت کارکنان اداری به صورت حضور یک سوم و دو سوم بود که از تاریخ 10 خردادماه همه کارکنان باید در محیط کار خود حضور داشته باشند؛ به استثناء کسانی که علائم ویروس کرونا را دارند یا به علت بیماری زمینه ای به تشخیص مراجع ذیصلاح، نمی توانند در محل کار حضور داشته باشند.

از 10 خردادماه همه کارکنان باید در محیط کار خود حضور داشته باشند

محمدصادق بصیری امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد استانی کرونا امروز تشکیل و در این جلسه مصوب شد موزه ها و اماکن تاریخی بعد از عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی بازگشایی شود.

وی افزود: تا به امروز فعالیت کارکنان اداری به صورت حضور یک سوم و دو سوم بود که از تاریخ 10 خردادماه همه کارکنان باید در محیط کار خود حضور داشته باشند؛ به استثناء کسانی که علائم ویروس کرونا را دارند و یا به علت بیماری زمینه ای به تشخیص مراجع ذیصلاح، نمی توانند در محل کار حضور داشته باشند.

بصیری شرح داد: تالارها و سالن های پذیرایی نیز مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی و صرفا برای تهیه و سرو غذا می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند و برای مراسم دیگر فعلا محدودیت خواهند داشت.

معاون استاندار کرمان گفت: والدین دانش آموزان پایه نهم و به ویژه جنوب استان که این روزها بیشتر در معرض گردش ویروس قرار دارند، درخواست داشتند امتحانات به صورت مجازی برگزار شود که ستاد با این موضوع موافقت کرد با این شرط که آموزش و پرورش زیرساخت های لازم را فراهم نموده و با وزارتخانه هماهنگی لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: اتحادیه بازی های رایانه ای درخواست بازگشائی داشتند که دانشگاه علوم پزشکی هنوز موافقت ننموده و قرار شد یک کمیته در این زمینه بررسی نموده و در صورتی که شرایط فراهم باشد و دانشگاه موافقت کند، تصمیم گیری خواهد شد.

بصیری درباره فعالیت دست فروشان بیان نمود: دست فروشی ها به دلیل اینکه کنترلی بر آنها نیست، فعالیتشان درست نیست.

وی اظهار کرد: استفاده از بوستان ها و پارک ها صرفا برای قدم زدن و استفاده از هوای آزاد است و شهروندان باید این حضور و راه اندازی را پلکانی پیش بروند تا با حجم جدید ویروس روبرو نشویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: استان کرمان تا به امروز در بحث ویروس کرونا خوب کنترل شده و خواهد شد و قطعا برخی صنوف آسیب می بینند که باید برای آنها فکری کرد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 720

به "از 10 خردادماه همه کارکنان باید در محیط کار خود حضور داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از 10 خردادماه همه کارکنان باید در محیط کار خود حضور داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید